Saturday, December 01, 2007

Thanksgiving i Pittsburgh

På tide med en liten oppdatering rundt min tur til Pittsburgh! Vel, det startet bra torsdags morgen (Thanksgiving). Jeg hadde første fly til Pittsburgh, og det var overbooket med 15 personer. Før de startet boardingen ropte de ut at om man ville kunne man fly om Philadelphia og kommer til Pittsburgh ca 3 timer senere, mot at man fikk en gratis tur/retur billett til hvor som helst i USA. Jeg nølet ikke, siden det gav meg mer tid til å sove på flyet, samt at Heinz ikke trengte å stå opp så altfor tidlig for å hente meg på flyplassen.

 
Senere på dagen dro vi til en country-club og hadde Thanksgiving-middag. Heinz hadde en onkel på besøk som var medlem av et slags golf-resort (hvor det har vært PGA-turnering), så det ble middag der i stedet for familiemiddag. Greit for meg, siden vi hadde det senere i helgen uansett. Maten var også meget god, så ikke no å si på det :)
Ellers gikk helgen med på å møte noen av Heinz' venner, spille street hockey, et kirkebesøk i katolsk kirke, basketball-kamp og se litt av Pittsburgh :) En fin tur, men jeg holder nok en knapp på Boston enda;) Pittsburgh hadde en mer amerikansk følelse over seg, siden man må kjøre uansett hvor man skal osv. Boston er litt mer europeisk i så måte!
Vel, det var det jeg gadd ;) Fant en slik fin slideshow-greie, så da ligger alle bildene der, gitt =)
 

1 comment:

Anonymous said...

Fine bilda :) Høres ut som du hadde en fin tur :)