Wednesday, November 07, 2007

Bodø/Glimt i kvalik, og RBK i Champions League

Yesss, som tittelen sier er det andre ting enn baseball, skole, amerikansk fotball og annet "møl" som opptar meg for tiden! Bodø/Glimt kapret kvalikkplassen og skal inn i 2 harde kamper mot Odd Grenland, mens RBK møter Valencia bort om vel 45 min =) Fant ut at jeg kan se kampen på UEFA.com for $8, så nå er det bare å glede seg:)

Men det er som sagt mitt kjære Glimt jeg er mest spent på. De har spilt regelrett rævva i så og si hele høst, og rent objektivt sett kunne vel ikke Odd vært større favoritter. MEEEEEN jeg håper Glimt nok en gang kan glitre som de har gjort noen få kamper i år, at Runar Berg, Råstad, Olsen, Martins, Hamoud og hele resten av gjengen finner frem go-formen og at vi nok en gang skal få se Glimt i eliten!!! Og det i 2008, slik at jeg kan få sett samtlige kamper på web-tv!

1 comment:

Anonymous said...

Yeeaaaah!!!!!

Gledegrua mæ til mandagen!!