Tuesday, November 13, 2007

YEY, BODØ/GLIMT I TIPPELIGAEN 2008!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Endelig er Glimt tilbake der vi hører hjemme!! Etter to vidunderlig gjennomførte kvalikkamper, hvor Glimt levnet Odd ingen tvil om hvem som er best, kan vi prise oss som et Tippeliga-lag igjen! Selv med 1-0 på bortebane som utgangspunkt var jeg nervøs før kampen, og det var som en drøm når Olsen etter kun 2 minutter satt inn kveldens første mål, og ved 2-0 var jeg sikker på at det kom til å gå veien. Helt magisk å se et fullsatt Aspmyra og høre den stemningen...kan bare forestille meg hvordan det var for de oppmøtte :) Gleder meg ENORMT til å følge Glimt frem mot sesongstart, og det kommer helt sikkert en par-tre meget spennende nye spillere til ila vinteren!! MORO :D

2 comments:

Anonymous said...

Yeeeeeah baby yeeeeeeeeeeeah!!! ;)

Anonymous said...

Diggbart!

Da kan jeg gå på bortekamper mot verdens beste fotballag, BRANN!!