Wednesday, August 16, 2006

Nytt design og knust lampe

Jess, da var det kommet et nytt design på siden min! Ver noen oppdateringer i blog-greiene, så da ble det slik:) Har også fikset meg et bildegalleri, så om du trykker på "Mine Shanghai-bilder" på høyresiden, vil det i fremtiden kommer et større antall bilder der. Vil også kunne linke direkte til album, slik at jeg slipper så mange bilder i blogen. FÆNCY?? Tja, litt :) Har også lagt inn en RSS-feed for Thomas' blog, slik at man ser hans siste innlegg på høyresiden, samt et bilde av Putong oppe til høyre. Føler meg flink!

Ellers har det ikke skjedd så mye de siste dagene. I går spilte vi basket, noe som er tungt i varmen og den høye luftfuktigheten. Det at man ikke har trent på 2-3 år spiller sikkert inn det også=) Vi avsluttet kvelden med å jogge hjem, noe som har satt min kropp ut av spill noen dager fremover. Kjøpte meg også sykkel i dag! Stian investerte i en skikkelig racing-bike, mens jeg gikk for den mer komfortable typen med bredt sete og mulighet for å feste en kurv foran =) Skikkelig damesykkel med andre ord :p

For et par dager siden hørte vi et brak i stuen, og taket så ut som over. På gulvet lå monsteret av en lampe, knust og ikke helt i sin beste form. Man kan vel i det hele tatt være glad for at ingen sto under i det den falt:) En nærmere titt på festeanretning (som bestod av et par treplugger banket inn i murtaket og deretter skrudd lampen i dem), løste lampefallet på rene Sherlock-vis. Man kan vel prøve å fortelle kineserne at tre krymper, og dernest vil ikke et slik feste holde særlig lenge. Vil nok tippe at neste lampe blir satt opp på akkurat samme vis, slik at den også faller ned etter 2 år.

No comments: