Saturday, August 26, 2006

Innflyttingsfest nummer 4

Nok en helg, og nok en innflyttingsfest! Pga besøk sist helg gikk jeg glipp av innflyttingsfesten til Sando, Jan og Malis, men i går var det nok en gang duket for en skikkelig norsk fyllefest! Kay og Beates crib skulle drikkes inn, og det føler jeg vi klarte bra :) Kort oppsummert (langversjonen husker jeg ikke) kan man vel si at jeg ble dritings og husker kun dassen på utestedet, som var av den fancye typen. Urinalene hadde blått lys i seg, dassen var forholdsvis normal, men håndvasken var tøffest! Den besto av et lite basseng med rødt lys i, hvor det rant stråler ned fra taket. TØFT! Av en eller annen grunn tok jeg ikke bilde av herligheten...

HOTTIP: Trykk "Slideshow" oppe til venstre for å få...ja, et slideshow av bildene :)

No comments: