Monday, September 24, 2007

Let's go Bruins!!

Da har jeg vært på min aller første hockey-kamp også! Denne gang Boston Bruins mot canadiske Maple Leafs fra Toronto. Min interesse for hockey tidligere har begrenset seg til samling av hockeykort på barneskolen, og ellers hockeyspill på PC'n. Må innrømme at etter denne kampen er det nok blitt min yndlingssport etter fotball!

Selv om det bare var en pre-season kamp som poengmessig ikke betyr noe, og hallen var langt fra halvfull en gang, var det god stemning og tøff ramme rundt kampen. Det startet med at både den canadiske og amerikanske nasjonalsangen ble sunget av en man i uniform, noe som satt stemningen bra :) Ellers er det jo en del pauser i hockey, og den muligheten brukes flittig til å spille herlig musikk (Metallica, Guns'n Roses, AC/DC, Creedence etc.), samt litt reklame ;) Innimellom ble det også vist en "NOISE"-animasjon på de store skjermene som henger midt i taket, noe som fører til at hele hallen går av hengslene :D Kan tenke meg det blir stemning når det er fullsatt hall i en seriekamp!!

Skal få slengt opp noen bilder senere! Glemte kamera, så fikk ikke tatt noen selv.

1 comment:

Anonymous said...

Hei Jørgen! Høres ut som om du har det kjekt og trives i Boston - hvilket er bra!!