Wednesday, September 12, 2007

Walden Pond og litt uhell

Nå i helgen nøt vi godværet og tok turen til Walden Pond; et lite vann 30 min kjøring fra Boston. Her fikk vi badet, besøkt en småby, og mistet noen bankkort :)

Stedet var pakket med folk, og strandlinjen var heller liten. Men badeforholdene var helt toppers :)


Heinz hilser på en historisk forfatter (som jeg ikke husker navnet på...)


I den lille småbyen (som jeg heller ikke husker navnet på), fant jeg ut at jeg ikke hadde kortlommen min lengre. Vi prøvde forgjeves å dra tilbake til Waldon, men den var ikke å finne. Amerikansk bankkort, norsk MasterCard og skole-beviset var dermed borte, og merkverdig nok var sistnevnte det mest kostbare å erstatte ;)
Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

Oh noooo...Jüüüüüürg da!! Sånn dær gjør man bare ikke :p