Friday, September 28, 2007

Uhell...

Ikke la meg kombinere noen form for veske og elektroniske duppeditter!!!

Var kjapp med å ta ut minnekort og batteri

Lørdag presterte jeg å miste hele kameraet i øl'en, noe det selvsagt ikke overlevde. Ser ut til at skjermen klarte seg, men linsa går ikke inn. Nu vel, samme kameraet her ligger på ca $200, så den støyten skal jeg da klare.

Ikke så fornøyd...

Litt værre kunne det blitt i går, da jeg klarte å søle hele kaffekoppen over PC'n!! DEN er litt kjipere! Har snakket om å kjøpe ny i flere måneder, men har ikke hatt penger til det. Nå ble jeg plutselig satt i en aldri så liten knipe. Det første jeg gjorde var å ta ut harddisken (som heldigvis ikke var skadet), og kopiert case-løsningen jeg skulle levere samme kveld. PC'n tørket jeg så bra som jeg klart, og lot den stå til i dag. Og VOILA!! DEN FUNKER!! :D

PC'n har vært en dritt de siste 2 årene, og nå sørger den for at jeg fortsatt må være stuck med den ;-P Men den funker da :-)

1 comment:

Anonymous said...

haha!!at det gååår an Jürg! Kaffe på pc'en og kameraet i øl'a?? *oppgitt..*

Hahaha..e d tunge eller leppe på bilde??? :p